Kære Øffere

Vi har igennem hele sommerferien i ØF arbejdet på en ny hjemmeside, hvilket jeg vil forsøge at give jer et lille indblik i her.

Vi har fra begyndelsen af arbejdet lagt vægt på at finde en balance mellem at skabe en hjemmeside, som er brugervenlig og tiltalende for jer medlemmer, og som samtidig virker professionel, når ØF henvender sig til virksomheder. Målet er således, at I får en bedre oplevelse, når I besøger siden, mens virksomheder fremover vil opfatte ØFs hjemmeside mere professionel end hidtil.

Som medlemmer vil I opleve nogle ændringer udover det nye design. Eksempelvis skal alle medlemmer fremadrettet have en bruger på vores hjemmeside for at kunne melde sig ind, forny medlemsskab og melde sig til arrangementer.
Derudover har vi valgt, at vi skal have flere informationer på jer medlemmer. Grunden til dette er, at det blandt andet gør det lettere for os at målrette arrangementer og tilpasse dem til jeres præferencer.

Der vil løbende komme opdateringer omkring hvordan det hele fungerer.

Jeg håber, at I alle vil nyde den nye hjemmeside, komme med ris/ros og blive ved med at komme med forslag til generelle forbedringer af arrangementer og ØF.

Hvis I har spørgsmål må I meget gerne hive fat i en øffer eller mig (hvis spørgsmålet er lidt mere krævende) og hvis vi ikke er at finde (hvilket nok ikke sker så tit), så kan I skrive til os på oekonomiskforening@gmail.com.

Ha' en god dag!

Nanna, webmaster